BIOGRAFIA ARTISTICĂ

STUDII:

Liceul de Muzică „George Enescu” din București, pian (1988)

Universitatea de Muzică din București – secția muzicologie (1994) și secția compoziție (1996). A studiat cu Octavian Nemescu (compoziție), Octavian Lazăr Cosma (muzicologie).

Master în muzicologie (1995) și în compoziție (1997) în cadrul Universității de Muzică din București

Doctorand la Universitatea de Muzică din București

PREMII:

Premiul I la Concursul Național de Creație – ediția I, București: 1998 (organizat de Radiodifuziunea Română, pentru lucrarea simfonică „Mondes Impossibles I”; aceeași lucrare a fost selectată în 1999 la Concursul Tribunei Internaționale a Compozitorilor de la Paris (UNESCO), pentru a fi difuzată de către toate radiodifuziunile din lume)

Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România, pentru volumul „Orientări, Direcții, Curente ale muzicii românești din a doua jumătate a secolului XX”, București: 1998

Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România pentru muzică de cameră, București: 1999 (cu lucrarea „La Persistance de la Memoire”)

Premiul „George Enescu” al Academiei Române, București: 1999 (pentru lucrarea simfonică „Mondes Impossibles I”)

Premiul II la Concursul Internațional de Compoziție „Thomas Bloch”, Paris: 2000 (pentru lucrarea „GlassRope” pentru glassharmonica și bandă)

Bursă de creație cu rezidența la Mons, în Belgia (iunie-iulie 2000) pentru lucrarea „Chimeres” pentru violoncel și orchestră de coarde și percuție (acordată de către Pepinieres Europeennes pour Jeunes Artistes)

Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România pentru muzică de cameră, București: 2002 (cu lucrarea „Povestea celor trei care au visat”)

Bursă de creație acordată de către Fundația Culturală Siemens pentru lucrarea „Labyrinthe” pentru solist (shofar, khaen, acordeon, conch, tromba lontana, cello, zen Bowls) și orchestră: 2002

Premiul „Uchimura” (UNESCO) pentru muzica originală a spectacolului de teatru „Amanții însângerați” după Chikamatsu Monzaemon, în regia lui Alexandru Tocilescu la Teatrul Național, București: 2002

Premiul Revistei Actualitatea Muzicală pe anul 2002 pentru promovarea muzicii noi în calitate de director artistic al Ansamblului „Pro Contemporania”

ACTIVITATE:

Membră a Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România

Membră a Comitetului Executiv al Secțiunii Naționale Române (SNR) a Societății Internaționale a Muzicii Contemporane (SIMC)

Membră ARFA (Asociația Română a Femeilor în Artă)

Director artistic al Ansamblului de Muzică Contemporană „Pro Contemporania” și membră activă (pian, gu zheng, khaen, acordeon, percuție) a aceluiași grup cu care a participat la importante festivaluri internaționale, realizând în anul 2002 un CD cu muzică românească contemporană.

Redactor al revistei MUZICA a Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România: 1996

Asistent de cercetare la Institutul de Istoria Artei „George Oprescu” din București: 1994-2003

Activitate publicistică (reviste de specialitate – „Actualitatea muzicală”, „Muzica”, „Melos” și dicționare – „Kammermusikfuhrer” Herausgegeben von Ingeborg Allihn, 1998 J.B. Metzlersche Verlagsbuchhandlung)

Colaborări Radio și TV

Colaborări cu ICARE (Institutul de Cercetare a Avangardei Românești și Europene)

Lucrările sale au fost cântate în România, Suedia (Malmo, Gerlensborg), Germania (Wuppertal, Stuttgart, Munchen), Belgia (Mons – Festival de creation au Carre), Franța (Lyon – Les Subsistances), Italia, Olanda (Amsterdam), Polonia (Festivalul Toamna Varșoviană), Israel (Ierusalim, Tel-Aviv), Elveția (Radio Berna, Radio Suisse Romande – Lausanne), Japonia (Tokyo – Festival Music Today 21 at Suntory Hall)

Director adjunct al ediției a 13-a a Festivalului „Săptămâna Internațională a Muzicii Noi”, București: 23- 30 mai 2003 

CREAȚIA (selectiv):

Cellosonata (1993)
P.a.: 1993: București, interpret Andrei Kivu (cello)
Miro en Miroir – Hommage a Miro flaut (1998)
P.a.: 1998: București, interpret Ion Bogdan Ștefănescu
Ephemeral Equilibrium fagot (1999)
P.a.: 1999: București, interpret Vasile Macovei
Metablues pian (2000)
P.a.: 2000: Amsterdam, interpret Marcel Worms
Everything and Nothing – Hommage a Borges violă/harmonică (2000)
P.a.: 2001: Wuppertal, interpret Thomas Beimel

Morfogeneza flaut, clarinet, fagot, percuție (1991)
P.a.: 1991: București, Festivalul „Săptămâna Internațională a Muzicii Noi” – ediția I, Ansamblul „Pro Contemporania”
Subconversații vioară, clarinet, trombon, percuție (1992)
P.a.: 1992: București, Ansamblul „Pro Contemporania”
Fur Elise String Quartet (1993)
P.a.: 1993: București, Ansamblul „Pro Contemporania”
Rezonanțe violă, cello, pian, percuție (1997)
P.a.: 1997: București, Ansamblul „Hyperion”)
Invocatio (ansamblu instrumental și grup vocal) – 1992 (p.a. Chișinău, 1992 – Festivalul Internațional de Muzică Contemporană, Ansamblul „Pro Contemporania”)
Entre le Ciel et l’Enfer – Hommage a Bosch (oboi, clarinet, fagot, pian, percuție, vioară, cello) – 1997 (p.a. București 1998 – Festivalul Internațional „Archaeus” – ediția I, Ansamblul „Archaeus”)
Visions provoquees par un mystere – Hommage a Victor Brauner (violoncel, percuție/pian, bandț) – 2000 (p.a. Berna, 2001. Andrei Kivu-violoncel, Irinel Anghel-percuție/pian)
Silhouettes fantomatiques – Hommage a Dali (2 violoncele, percuție + Intâlnire finală cu o trompetă) – 1999 (p.a. București, 2000, Andrei Kivu, Anca Vartolomei, Irinel Anghel)
Silhouettes fantomatiques II (viola, violoncel, percuție) – 2000 (p.a. București, 2000 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 10-a, Ansamblul Pro Contemporania)
Silhouettes fantomatiques III (violoncel, contrabas, percuție) – 2003 (p.a. București, 2003, Andrei Kivu, Ion Ghiță, Irinel Anghel)
La Persistance de la Memoire – Hommage a Dali (4 percutioniști, vioară, violă, cello, orgă, acordeon) – 1998 (p.a. București, 1998 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 8-a, Ansamblul „Game”)
La Dissolution de la Persistance de la Memoire (3 percutioniști, contrabas, orgă, acordeon, celestă) – muzică de spectacol – 1998 ( p.a. București, 1998, Ansamblul „Pro Contemporania”)
H.E.D.E.B.E.G flaut, clarinet, pian,voce, percuție, vioară, cello (1996)
Peștera inimii (cello, percuție) – 1998 (p.a. București, 1998, Andrei Kivu – cello, Irinel Anghel – percuție)
Povestea celor trei care au visat (pian, vioară, violă, clarinet/clarinet bas, khaen, tromba lontana, titera, percuții) – 2001 (p.a. București, 2001, Ansamblul „Aperto”)
Fascination (violoncel, gu zheng, khaen ș banda) – 2002 (p.a. București, 2002, Ansamblul Pro Contemporania)
Fascination II (violoncel, gu zheng, khaen, flaut bas, udu, water-gongs și bandă) – 2003 (p.a. București, 2003, Ansamblul Pro Contemporania)
Arrets (vioară, violoncel, acordeon și bandă) – 2002 (p.a. Varșovia, 2002, Ansamblul Pro Contemporania)
Images flottantes (acordeon și bandă) – 2003 (p.a. București, 2003, Irinel Anghel – acordeon)
Images flottantes II (acordeon, shofar, deff, flaut, khaen și bandă) – 2003 (p.a. București, 2003, Irinel Anghel, Andrei Kivu)
Le Quasi – Infini (2 flauți, acordeon, vioară, violă) – 1999 (p.a. Wuppertal, 2001, Ansamblul „Partita Radicale”)
Le Quasi-Infini II (2 flauți, acordeon, vioară, violă, sho) – 2002 (p.a. Tokyo, 2002, Tokyo Sinfonietta)
Rotations bizarres (6 fagoți, țambal) – 2003 (p.a. București, 2003, Ansamblul de fagotiști „Acolade”)

Distances (2 trompete, clavecin și orchestră) – 1999 (p.a. București, 2001, Orchestra de Cameră Radio, dirijor: Cristian Brâncuși)
Muzică pentru Vassarely (orchestră) – 1994 (p.a. București, 1994, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Mitul lui Sisif (orchestră) – 1995 (p.a. București, 1995, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Turnul Babel (orchestră) – 1996 (p.a. București, 1996, Orchestra Academiei de Muzică din București, dirijor: Radu Popa)
Rinocerii (orchestră) – 1997 (p.a. București, 1997 – Săptămâna Internațională a Muzicii Noi, ediția a 7-a, Orchestra Națională Radio București, dirijor: Ludovic Bacs)
Mondes Impossibles I – Hommage a Escher (orchestră) – 1998 (p.a. București, 1999, Orchestra de Cameră Radio București, dirijor: Horia Andreescu)
Chimeres – perspective magrittienne pour violoncelle, orchestre a cordes et percussion – Hommage a Magritte – 2000 (p.a. Mons 2000, Orchestre Royal de Chambre de Wallonie, solist: Andrei Kivu, dirijor: Jean-Paul Dessy)
Labyrinthe (pentru solist cântând la 7 instrumente exotice – shofar, khaen, acordeon, scoică, tromba lontana, gu zheng, boluri zen și orchestră de cameră) – 2002 (p.a. 2002, Varșovia, Katowice New Music Orchestra, solist : Andrei Kivu, dirijor: Szymon Bywalec)

„Orientări, direcții, curente ale muzicii românești din a doua jumătate a secolului XX” (volum)
Publicat: București: Editura Muzicală, 1997

„De la sonor la grafic: spiritul geometric al creației lui Anton Webern” (Muzica 3/1991)
„De la Caragiale la metamuzică: opera «Revuluția» de Adrian Iorgulescu” (Muzica 1/1992)
„Considerații asupra conceptului de metamuzică” (Muzica 3/1992)
„Compoziția muzicală ca biosistem. Legea formalizării Naturale Automate” (Muzica 1/1993)
„Cvartetul de coarde «Dincolo de Viena» de Costin Cazaban” (Muzica 2/1993)
„Muzica conceptuală” (Muzica 3,4/1993)
„Muzica minimală repetitivă” (Muzica 4/1994)
„Muzica non-evolutivă” (Muzica 2/1995)
„O posibilă teorie a creației arhetipale” 
(Muzica 4/1996, 1/1997)
„Funcția anomaliei în creația muzicală” (Muzica 2/1999)
„Estetica onirică” (Muzica 2/2002)