
Compozitoare
BIOGRAFIA ARTISTICĂ
STUDII:
Liceul de Muzică „George Enescu” din București, pian (1988)
Universitatea de Muzică din București – secția muzicologie (1994) și secția compoziție (1996). A studiat cu Octavian Nemescu (compoziție), Octavian Lazăr Cosma (muzicologie).
Master în muzicologie (1995) și în compoziție (1997) în cadrul Universității de Muzică din București
Doctorand la Universitatea de Muzică din București
PREMII:
Premiul I la Concursul Național de Creație – ediția I, București: 1998 (organizat de Radiodifuziunea Română, pentru lucrarea simfonică „Mondes Impossibles I”; aceeași lucrare a fost selectată în 1999 la Concursul Tribunei Internaționale a Compozitorilor de la Paris (UNESCO), pentru a fi difuzată de către toate radiodifuziunile din lume)
Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România, pentru volumul „Orientări, Direcții, Curente ale muzicii românești din a doua jumătate a secolului XX”, București: 1998
Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România pentru muzică de cameră, București: 1999 (cu lucrarea „La Persistance de la Memoire”)
Premiul „George Enescu” al Academiei Române, București: 1999 (pentru lucrarea simfonică „Mondes Impossibles I”)
Premiul II la Concursul Internațional de Compoziție „Thomas Bloch”, Paris: 2000 (pentru lucrarea „GlassRope” pentru glassharmonica și bandă)
Bursă de creație cu rezidența la Mons, în Belgia (iunie-iulie 2000) pentru lucrarea „Chimeres” pentru violoncel și orchestră de coarde și percuție (acordată de către Pepinieres Europeennes pour Jeunes Artistes)
Premiul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România pentru muzică de cameră, București: 2002 (cu lucrarea „Povestea celor trei care au visat”)
Bursă de creație acordată de către Fundația Culturală Siemens pentru lucrarea „Labyrinthe” pentru solist (shofar, khaen, acordeon, conch, tromba lontana, cello, zen Bowls) și orchestră: 2002
Premiul „Uchimura” (UNESCO) pentru muzica originală a spectacolului de teatru „Amanții însângerați” după Chikamatsu Monzaemon, în regia lui Alexandru Tocilescu la Teatrul Național, București: 2002
Premiul Revistei Actualitatea Muzicală pe anul 2002 pentru promovarea muzicii noi în calitate de director artistic al Ansamblului „Pro Contemporania”
ACTIVITATE:
Membră a Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România
Membră a Comitetului Executiv al Secțiunii Naționale Române (SNR) a Societății Internaționale a Muzicii Contemporane (SIMC)
Membră ARFA (Asociația Română a Femeilor în Artă)
Director artistic al Ansamblului de Muzică Contemporană „Pro Contemporania” și membră activă (pian, gu zheng, khaen, acordeon, percuție) a aceluiași grup cu care a participat la importante festivaluri internaționale, realizând în anul 2002 un CD cu muzică românească contemporană.
Redactor al revistei MUZICA a Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România: 1996
Asistent de cercetare la Institutul de Istoria Artei „George Oprescu” din București: 1994-2003
Activitate publicistică (reviste de specialitate – „Actualitatea muzicală”, „Muzica”, „Melos” și dicționare – „Kammermusikfuhrer” Herausgegeben von Ingeborg Allihn, 1998 J.B. Metzlersche Verlagsbuchhandlung)
Colaborări Radio și TV
Colaborări cu ICARE (Institutul de Cercetare a Avangardei Românești și Europene)
Lucrările sale au fost cântate în România, Suedia (Malmo, Gerlensborg), Germania (Wuppertal, Stuttgart, Munchen), Belgia (Mons – Festival de creation au Carre), Franța (Lyon – Les Subsistances), Italia, Olanda (Amsterdam), Polonia (Festivalul Toamna Varșoviană), Israel (Ierusalim, Tel-Aviv), Elveția (Radio Berna, Radio Suisse Romande – Lausanne), Japonia (Tokyo – Festival Music Today 21 at Suntory Hall)
Director adjunct al ediției a 13-a a Festivalului „Săptămâna Internațională a Muzicii Noi”, București: 23- 30 mai 2003
CREAȚIA (selectiv):